Расклад выпускных экзаменаў
па завяршэнню навучання і выхавання
на ІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі
ў 2016/2017 вучэбным годзе
Дата
|
Пачатак экзамена
|
Прадмет
|
Форма правядзення экзамена
|
Кабінет
|
2 чэрвеня
|
9.00
|
Беларуская мова
|
У пісьмовай форме (дыктоўка)
|
7
|
6 чэрвеня
|
9.00
|
Матэматыка
|
У пісьмовай форме
|
8
|
8 чэрвеня
|
9.00
|
Руская мова
|
У пісьмовай форме (дыктоўка)
|
19
|
Расклад выпускных экзаменаў
па завяршэнню навучання і выхавання
на ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі
ў 2016/2017 вучэбным годзе
Дата
|
Пачатак экзамена
|
Прадмет
|
Форма правядзення экзамена
|
Кабінет
|
1 чэрвеня
|
9.00
|
Матэматыка
|
У пісьмовай форме
|
8
|
3 чэрвеня
|
9.00
|
Беларуская мова
|
У пісьмовай форме (пераказ)
|
7
|
5 чэрвеня
|
9.00
|
Нямецкая мова
|
У вуснай форме
|
14
|
7 чэрвеня
|
9.00 (профільны ўзровень)
11.30 (базавы ўзровень)
|
Гісторыя Беларусі
|
У вуснай форме
|
15
|
Склад экзаменацыйных камісій
для прыема выпускных экзаменаў па завяршэнню навучання і выхавання
на ІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі
ў 2016/2017 вучэбным годзе
Дата
|
Клас
|
Вучэбны прадмет
|
Склад экзаменацыйнай камісіі
|
Пасада
|
Спецыяльнасць
|
Катэгорыя
|
2 чэрвеня
|
ІХ
|
беларуская мова
|
старшыня
|
Крамкова Н.М.
|
намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
|
беларуская мова і літаратура
|
першая
|
члены камісіі:
|
Цярэшчанка В.А.
|
настаўнік
|
беларуская мова і літаратура
|
другая
|
Плехава А.А.
|
настаўнік
|
руская мова і літаратура
|
вышэйшая
|
6 чэрвеня
|
ІХ
|
матэма-тыка
|
старшыня
|
Крамкова Н.М.
|
намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
|
беларуская мова і літаратура
|
першая
|
члены камісіі:
|
Брыкава А.М.
|
настаўнік
|
матэматыка, фізіка
|
вышэйшая
|
Баранава Р.Д.
|
настаўнік
|
матэматыка
|
першая
|
8 чэрвеня
|
ІХ
|
руская мова
|
старшыня
|
Крамкова Н.М.
|
намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
|
беларуская мова і літаратура
|
першая
|
члены камісіі:
|
Плехава А.А.
|
настаўнік
|
руская мова і літаратура
|
вышэйшая
|
Цярэшчанка В.А.
|
настаўнік
|
беларуская мова і літаратура
|
другая
|
Склад экзаменацыйных камісій
для прыема выпускных экзаменаў па завяршэнню навучання і выхавання
на ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі
ў 2016/2017 вучэбным годзе
Дата
|
Клас
|
Вучэбны прадмет
|
Склад экзаменацыйнай камісіі
|
Пасада
|
Спецыяльнасць
|
Катэгорыя
|
1 чэрвеня
|
ХІ
|
матэма-тыка
|
старшыня
|
Крамкова Н.М.
|
намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
|
беларуская мова і літаратура
|
першая
|
члены камісіі:
|
Баранава Р.Д.
|
настаўнік
|
матэматыка
|
першая
|
Брыкава А.М.
|
настаўнік
|
матэматыка, фізіка
|
вышэйшая
|
Краўцова Ю.М.
|
настаўнік
|
беларуская мова і літаратура
|
другая
|
3 чэрвеня
|
ХІ
|
беларуская мова
|
старшыня
|
Самулева Г.М.
|
намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце
|
англійская мова
|
першая
|
члены камісіі:
|
Крамкова Н.М.
|
настаўнік
|
беларуская мова і літаратура
|
першая
|
Цярэшчанка В.А.
|
настаўнік
|
беларуская мова і літаратура
|
другая
|
Плехава А.А.
|
настаўнік
|
руская мова і літаратура
|
вышэйшая
|
5 чэрвеня
|
ХІ
|
нямецкая мова
|
старшыня
|
Самулева Г.М.
|
намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце
|
англійская мова
|
першая
|
члены камісіі:
|
Лянькова Ю.М.
|
настаўнік
|
нямецкая мова мова
|
б/к
|
Іршанка Л.В.
|
настаўнік
|
нямецкая мова
|
вышэйшая
|
Ляжнева Л.М.
|
настаўнік
|
нямецкая мова
|
вышэйшая
|
7 чэрвеня
|
ХІ
|
гісторыя Беларусі
|
старшыня
|
Крамкова Н.М.
|
намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
|
беларуская мова і літаратура
|
першая
|
члены камісіі:
|
Рогаў Я.В.
|
настаўнік
|
гісторыя
|
першая
|
Плехава Л.У.
|
настаўнік
|
геаграфія
|
вышэйшая
|
Краўцова Ю.А.
|
настаўнік
|
беларуская мова і літаратура
|
другая
|
Расклад кансультацый да выпускных экзаменаў па завяршэнню навучання і выхавання на ІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2016/2017 вучэбным годзе
Дата, час кансультацыі
|
Прадмет
|
Кабінет
|
Настаўнік
|
1 чэрвеня ў 1000
|
Беларуская мова
|
7
|
Цярэшчанка В.А.
|
5 чэрвеня ў 1420
|
Матэматыка
|
12
|
Брыкава А.М.
|
7 чэрвеня ў 1000
|
Руская мова
|
19
|
Плехава А.А.
|
Расклад кансультацый да выпускных экзаменаў па завяршэнню навучання і выхавання на ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2016/2017 вучэбным годзе
Дата, час кансультацыі
|
Прадмет
|
Кабінет
|
Настаўнік
|
31 мая ў 1420
|
Матэматыка
|
8
|
Баранава Р.Д.
|
2 чэрвеня ў 1200
|
Беларуская мова
|
7
|
Крамкова Н.М.
|
2 чэрвеня ў 1000
|
Нямецкая мова
|
14
|
Лянькова Ю.М.
|
6 чэрвеня ў 1000
|
Гісторыя Беларусі
|
15
|
Рогаў Я.В.
|
Парады выпускнікам:
Падрыхтоўка да экзаменаў:
Падрыхтуйце месца для заняткаў: прыбярыце са стала лішнія рэчы, зручна размясціце патрэбныя падручнікі, дапаможнікі, сшыткі, паперу, алоўкі і т.п.
Увядзіце ў інтэр'ер пакоя жоўты і фіялетавы колеры (яны павышаюць інтэлектуальную актыўнасць). Для гэтага досыць малюначкаў ў гэтых танах.
Складзіце план заняткаў. Для пачатку вызначыце: хто вы - "сава" або "жаўрук", і ў залежнасці ад гэтага максімальна выкарыстайце ранішнія або вячэрнія гадзіны.
Пачніце з самага цяжкага матэрыялу, які ведаеце горш усяго.
Чаргуйце заняткі і адпачынак: 40 мін. заняткаў, 10 мін. - перапынак. Падчас перапынку можна памыць посуд, паліць кветкі, зрабіць зарадку, прыняць душ.
Пакіньце 1 дзень перад экзаменам на тое, каб яшчэ раз паўтарыць самыя цяжкія пытанні.
Напярэдадні экзаменаў:
Многія лічаць: для таго, каб цалкам падрыхтавацца да іспыту, хапае ўсяго адной, апошняй перад ім ночы. Гэта няправільна. Вы стомлены, і не трэба сябе ператамляць, наадварот, увечарыпрагуляйцеся, перад сном прыміце душ.
На экзамен вы павінны з'явіцца, не спазняючыся, лепш за 15-20 мін. да пачатку.
Падчас тэсціравання:
Прабяжыце вачамі увесь тэст, каб убачыць, якога тыпу заданні ў ім утрымліваюцца.
Уважліва прачытайце пытанне да канца, каб правільна зразумець яго сэнс.
Калі не ведаеце адказ на пытанне або не ўпэўненыя, прапусціце яго, каб потым да яго вярнуцца. Пачніце з лёгкага! Адказвайце на тыя пытанні ў заданні, у якіх Вы не сумняваецеся, не спыняючыся на тыя, якія могуць выклікаць доўгія роздумы.
Навучыцеся прапускаць цяжкія і незразумелыя заданні. У тэсце заўсёды знойдуцца пытанні, з якімі Вы абавязкова справіцеся.
Думайце толькі аб бягучым заданні! Калі Вы робіце новае заданне, забудзьцеся ўсё, што было ў папярэднім.
Шматлікія заданні можна хутчэй рашыць, калі не шукаць адразу правільны варыянт адказу, а паслядоўна выкрасліць тыя, якія відавочна не падыходзяць.
Пакіньце час для праверкі сваёй працы, каб паспець прабегчы вачамі і заўважыць відавочныя памылкі.
Калі не ўпэўненыя ў выбары адказу, даверцеся інтуіцыі.
Спецыялісты раяць:
Ацані, што больш за ўсё цябе палохае ў працэдуры ЦТ? Складзі спіс тых цяжкасцяў, з якімі, па тваім меркаванні, давядзецца сустрэцца. Гэта дапаможа разабрацца ў праблемах і ў іх усведамленні табой;
Зразумей, хто б мог табе дапамагчы ў сітуацыі падрыхтоўкі да ЦТ: бацькі, сябры, Інтэрнэт, педагогі або яшчэ хто-небудзь. Праяўляй ініцыятыву;
Ствары для сябе зручнае месца для заняткаў, якое б стымулявала цябе да набыцця ведаў;
Надай неабходную ўвагу вывучэнню інструкцый па правядзенні цэнтралізаванага тэсціравання, што дазволіць табе пазбегнуць дадатковых цяжкасцяў;
Калі ты перажываеш, што можаш атрымаць нізкую адзнаку, то паспрабуй зразумець, што сама па сабе гэтая трывожнасць можа мець дадатны вынік, бо дапамагае павысіць актыўнасць і самарэгуляцыю;
Выкарыстай такія формулы самаўнушэнняў:
Я УПЭЎНЕНА ЗДАМ ЦТ
Я УПЭЎНЕНА І СПАКОЙНА ВЫКАНАЮ ЗАДАННІ
Я З ДОБРЫМ ВЫНІКАМ МІНУЮ УСЁ ВЫПРАБАВАННІ
Я СПАКОЙНЫ І ВЫТРЫМАНЫ ЧАЛАВЕК
Я ПАВІНЕН ЗРАБІЦЬ ГЭТА…
Гэтыя самаўнушэнні, паўтораныя ў павольным тэмпе некалькі разоў, перад сном, дапамогуць табе быцьупэўненым, спакойным і мабільным.